KLAVÍRNÍ SOUTĚŽ VE ČTYŘRUČNÍ HŘE PER QUATTRO MANI

Soutěž je určena žákům základních uměleckých škol a škol podobného typu do 23 let, není určena studentům konzervatoří a hudebních gymnázií.

Všeobecná ustanovení

Soutěž ve čtyřruční klavírní hře z okruhu aktivit ZUŠ v devadesátých letech vymizela. Pro komorní muzicírování pianistů v neprofesionální oblasti znamenala její absence výraznou ztrátu. Zahajovací ročník Per Quattro Mani potřebu a význam tohoto typu soutěže potvrdil. Klavírní soutěž ve čtyřruční hře Per Quattro Mani vznikla na jaře roku 2000.

Pořadatelé

Základní umělecká škola Taussigova v Praze 8 si předsevzala obnovit tradici soutěže, která je určena žákům základních uměleckých škol celé České republiky. Základní umělecká škola Jaroslava Kvapila Brno se ujala pořádání druhého ročníku soutěže. Od té doby se soutěž koná vždy po jednom a půl roce. Jednou v Praze, podruhé v Brně.

Termín konání

Organizace soutěže PER QUATTRO MANI ve čtyřruční hře na klavír je v současné době pozastavena. Informace o případném obnovení budou zveřejněny až po ukončení jednání s partnerskou školou ZUŠ Taussigova Praha.

Děkujeme za pochopení.

Pořadatel

Základní umělecká škola Jaroslava Kvapila Brno, příspěvková organizace
a
Klub rodičů a přátel ZUŠ J. Kvapila z. s.
třída Kpt. Jaroše 1939/24, 602 00 Brno

Místo konání a koncert vítězů

Koncertní sál školy – ZUŠ Jaroslava Kvapila Brno, příspěvková organizace,
tř. Kpt. Jaroše 1939/24, 602 00 Brno

Propozice soutěže

PER QUATTRO MANI 2017 – propozice  

Přihláška do soutěže

Elektronická přihláška k vyplnění


Notový materiál je běžně dostupný k zakoupení v hudebninách popř. na internetu.
Autorský zákon nedovoluje neoprávněné šíření not v elektronické ani jiné podobě.

Pokyny pro zúčastněné

Ke stažení zde  

Výsledky soutěže PQM 2017

Výsledková listina  

Fotografie z průběhu PQM 2017 k nahlédnutí ZDE

Ukaž svůj talent!

Předpokladem pro přijetí ke studiu na naší ZUŠ je vyplněná elektronická přihláška ke studiu, úspěšně vykonaná přijímací/talentová zkouška a volná kapacita.